کمک دیگران متوجه مزایای شرکت طراحی سایت می شوند - قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

بعد از انتخاب قالب به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

پیشنهاد می‌کنیم صفحه استراتژیک سایت خود را در قسمت فوتر قرار داده و به صفحه مذبور لینک دهید. این صفحات شامل صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، صفحه مجله سایت، مقالات، خدمات و … می‌شود.

برای ایجاد اولین نوشته خود به قسمت نوشته‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و روی گزینه “افزودن جدید” کلیک کنید. مطابق شکل زیر، روند ایجاد یک نوشته جدید دقیقا همانند ایجاد یک صفحه است که در بخش قبل به شما آموزش دادیم.

شما با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود وارد پروسه برند سازی میشوید. بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید به راحتی و با سئو سایت و فروشگاه آنلاین خود و تبلیغات فراگیر در فضای وب و سوشیال مدیاها ، به برند سازی کسب و کارتان کمک کنید.

به همین خاطر، دست شما برای ایجاد تغییرات در سایت باز است.

فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

وب سایت شما باید منحصر به فرد باشد، به همین دلیل ما برای درک اهداف کسب‌وکارتان زمان می‌گذاریم.

طراحی تعاملی سایت فرصت بیشتری برای شما فراهم می‌کند تا رضایت مشتریان خود را به دست آورید. این موضوع باعث می‌شود که مخاطبان و مشتریان شما را به دیگران هم معرفی کنند؛ حتی ممکن است آدرس سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

. که دارای امکانات ثابت و مشابه می باشند، با آنالیز دقیق نوع کسب و کار، درخواست ها و رقبای حاضر، به برنامه نویسی یک سایت با گرافیکی خاص و جذاب مبتنی بر نیازها و انتظارات شما اقدام می نماید. آنالیز بر اساس نوع محصولات و مخاطبین در بازارهای هدف

گالری فیلم

برخی برند های طرف قرارداد با کاسپید زعفران سحرخیز شرکت نیک کالا صنایع غذایی مارین شرکت تهران دارو شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت پاکسان فدراسیون فوتبال بیمه رازی چیچک بهریزان برنج آوازه پخش قاسم ایران لینا نیک عطر بیک امرسان صنایع غذایی هانی نوین زعفران صنایع غذایی شام شام شرکت ایران گلاب هتل مارینا پارک کیش شرکت ایرانکو (سونی) شرکت ساپکو چینی زرین پمپ ایران مارگارین صنایع غذایی ب.

همچنین، با تحلیل این داده‌ها می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی موفق‌تری را برنامه‌ریزی کنید و به هدف بزنید. 

تیم ما همه جزئیات فنی را که ممکن است باعث عملکرد نادرست سایت شود، مجدد بررسی می‌کند و در صورت مشاهده مشکل، آن را برطرف می‌سازد.

همانطور که می‌دانید قسمت فوتر سایت دارای ابعاد محدود است. از این رو باید اطلاعاتی را که قرار است در فوتر قرار داده شود را دسته‌بندی کرده و فاصله مناسبی بین آیتم‌ها در نظر بگیرید.
امروزه با رشد و توسعه قالب‌های وردپرسی طراحی سایت با وردپرس فوق‌العاده سریع و کم هزینه و یا رایگان صورت خواهد گرفت. به طوریکه شما به سایت‌های فروشنده قالب مراجعه کرده و با تماشای پیش‌نمایشی از قالب‌ها، قالب مدنظر خود را انتخاب و خریداری می‌کنید و یا اینکه با ورود به بخش قالب رایگان وردپرس در همیار وردپرس، قالب‌های رایگان فارسی شده را به رایگان دریافت نمایید و سپس در سایتتان اینجا کلیک کنید آن قالب را بارگذاری می‌نمایید.

افزونه یا پلاگین نام ابزارهایی است که در ساخت سایت با وردپرس استفاده می‌کنید تا قابلیت‌های وردپرس را بیشتر کنید و امکان سفارشی سازی سایت برای شما بیشتر شود. برای درک بهتر مفهوم افزونه بگذارید یک مثالی برای شما بزنیم؛ به عنوان مثال اگر وردپرس را مانند سیستم عامل بر روی گوشی تلفن همراه بدانیم، افزونه نقش همان اپلیکیشن‌هایی را دارد که شما بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کنید تا بتوانید امکانات بیشتری را در تلفن همراه‌تان جای دهید.

برای ایجاد اولین نوشته خود به قسمت نوشته‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و روی گزینه “افزودن جدید” کلیک کنید. مطابق شکل زیر، روند ایجاد یک نوشته جدید دقیقا همانند ایجاد یک صفحه است که در بخش قبل به شما آموزش دادیم.

نام و دامنه وبسایت بیان کننده هویت اصلی شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشید. اما بعد از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید سرویس میزبانی وب کلیک کنید (هاست) می‌رسد. منظور از هاست محلی است که قرار است اطلاعات و محتویات سایت شما در آن ذخیره شود. این موضوع دقیقا همانند ذخیره اطلاعات در کامپیوتر شما است. با این تفاوت که با خرید سرویس های میزبانی وب دسترسی کابران از هر نقطه‌ای جهان به سایت شما امکان پذیر خواهد شد و فقط کافی است که شما دامنه لینک منبع خود را به هاست‌تان متصل کنید؛ البته شما باید پیش از آنکه خریدی انجام دهید حتما ویژگی‌های یک هاست مناسب را به خوبی بشناسید.

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم سایت منبع قرارداد و طراحی سایت شما استارت زده میشود.

اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

این امکان به شما اجازه ورود به رقابت قیمتی و افزایش فروش شما خواهد داد.

خبرنامه سایت یکی از روش‌های دریافت ایمیل و ارسال آخرین اخبار به ایمیل مخاطبین است. به کمک این قسمت به راحتی می‌توانید لیست ایمیل مخاطبین تهیه کرده و از این لیست برای بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی بر پایه ایمیل استفاده نمایید.

به طور کلی فروشگاه های اینترنتی، بر اساس دو فاکتور نوع کالا و ماهیت طرفین معامله به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند اما تمامی آنها در یک چیز مشترک هستند، و آن هم فروش است!

یک نکته مهم دیگر هم که باید در این بعد چهارم به آن دقت کرد، مدت زمانی است که کاربر در سایت شما سپری می‌کند تا به هدف یا جواب سوال خود برسد.

سپس تیم ما، براساس موارد اعلام شده، سایتی مخصوص شما طراحی خواهند کرد.

همچنین، با تحلیل این داده‌ها می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی موفق‌تری را برنامه‌ریزی کنید و به هدف بزنید. 

پیام خوشامدگویی: در این بخش برخی از مهم‌ترین قسمت‌های صفحه مدیر به عنوان لینک‌های میانبر و سریع ذکر شده‌اند – این‌ها معمولاً میانبرهای شما برای تولید محتوا و ساخت سایت با وردپرس هستند.

افزونه‌ها: در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.

Report this wiki page